Aardbeving: het gaat goed met ons.

23 februari 2011 - Christchurch, Nieuw-Zeeland

Lieve allemaal,

Waarschijnlijk hebben jullie het al gehoord en gezien. Er was weer een flinke aardbeving in Chirstchurch. Deze was minder heftig dan de eerste maar hij was veel ondieper en dichterbij dus de gevolgen waren veel zwaarder. Eef, Snoef en ik zijn allebei ongedeerd en alle mensen die wij binnen Christchurch kennen ook. Dat is het alle belangrijkste en daar laten we het even bij want we hebben maar kort het internet beschikbaar.

Heel fijn om te horen en lezen dat jullie aan ons denken. We zullen proberen jullie op de hoogte te houden. Misschien kunnen een aantal van jullie bloglezers op facebook laten weten dat het goed gaat met ons zodat niet blog lezers zich niet onnodig zorgen maken.

Liefs, Eef en Toine

1. Tice:
    23 februari 2011
    Bedankt voor dit bericht en heel veel succes de komende dagen.

Gr. Tijs
  2. Henny Gertenaar:
    Hoi Eva,
    Moest meteen aan jou denken toen ik het nieuws van de aardbeving hoorde. Fijn dat je ongedeerd bent,

groet, Henny
  3. Renee:
    23 februari 2011
    Gelukkig gaat alles goed met jullie en jullie bekenden!sterkte de komende tijd! X
  4. Janneke:
    23 februari 2011
    Gelukkig dat jullie ongedeerd zijn!Succes en sterkte komende tijd!Dikke kus
  5. Truus:
    23 februari 2011
    Hoorde gisteren van Petra dat jullie ok zijn, gelukkig. Veel sterkte de komende tijd van ons 3. Maria, Sarah en Truus
  6. jo:
    23 februari 2011
    lieverds, zelden zo vaak facebook,blog en email gecheckt in de hoop daar een bericht van jullie te vinden dat alles OK is. Blij te horen dat jullie ongedeerd zijn, sterkte deze dagen.liefs,Jo
  7. Sandra:
    23 februari 2011
    Fijn om van jullie te horen! Blij dat alles oke is.
    Sterkte de komende tijd!
  8. Ria:
    23 februari 2011
    Hey Toine van harte met je verjaardag. Als je dit leest is deze jarige dag al weer voorbij. Deze keer geen kaarsjes op de taart. Gelukkig dat jullie in elk geval safe zijn. Was wel even schrikken.
    Groetjes aan Eva en wat deed Snoef in deze consternatie.
  9. Peet en Joep:
    Hoi Eef en Toine,
    Jullie weten wel hoe je ons moet laten schikken! Goed dat jullie Tijs al zo snel op de hoogte konden brengen.
    We hopen dat jullie weer spoedig in je eigen huis kunnen wonen. Sterkte met alles!!
    Liefs
  10. Hetty:
    Hee Eva en Toine,
    Toch wel gefeliciteerd ook natuurlijk, Toine. Maar wat een schrik! Gelukkig zijn jullie ongedeerd, maar wel heel erg geschrokken natuurlijk. We denken aan jullie en houden ons op de hoogte van de toestand in Christchurch via de website van de New Zealand Herald.
    Lea en haar vriend Jordi zijn in Franz Joseph nu, ze zal jullie proberen te bereiken via mail of telefoon. Ik meen dat ze over 2 weken in Christchurch zou aankomen, maar dat loopt misschien wel allemaal anders nu. Ze wil ook graag helpen, hoor.
    Nou, sterkte met alles.
    Dikke kus
    Hetty
  11. Remko:
    24 februari 2011
    Fijn om te lezen dat het goed met jullie gaat!
    Remko
  12. Petra:
    24 februari 2011
    Fijn dat jullie Teunie, gezond en wel in haar huis aantroffen. En dat jullie op een heel bijzondere manier contact met Corrie konden opnemen. De hele
    familie Aangeenbrugge was opgelucht.Veeliefs, Bert en Peet.
  13. Jacqueline:
    26 februari 2011
    Schrikken zeg!Ik moest aan mijn neven en mijn oom denken ook ik heb er familie.ken ze alleen van toen ik klein was.Fam vd Park simon vd park gtrouwd met Fie fokken hebben 2 zoons
    Ik hoop dat alles goed daar is.
    sterkte voor alle mensen

gr jacqueline fokken