Weer een aftershock, maar we zijn ok

23 december 2011 - Christchurch, Nieuw-Zeeland

Lieve allemaal,

Vandaag was het weer zover. Een 5.8 naschok. Dat is weer een flinke. Maar wij zijn allemaal ok. Toine, Snoef en ik waren thuis. Zaten net lekker buiten in het zonnetje te lunchen. Het huis weerstond het geschud goed. Nick hebben we aan de telefoon gekregen en ook hij is ok. Jax is toevallig net gisteravond op het vliegtuig gestapt voor een kerst bij haar familie op het Noorder eiland. Dus ook zij is ok.

Lieve groet,

Toine en Eva

1. Tice:
    23 december 2011
    Bedankt voor deze update. Veel succes en we spreken elkaar snel.

Gr Tijs
  2. Kees Houtenbos:
    Hallo jongens,

Blij te horen dat alles goed is. We hebben net een sms gestuurd om te vragen hoe het daar was, maar dit is dus al het antwoord. Hoop dat jullie evengoed een prettige Kerst hebben en jullie je gaan vermaken in Kaikoura.

Veel succes en plezier en spreek jullie.
  3. jos houtenbos:
    23 december 2011
    ach lieve Toine en Eva, weer de grond onder jullie voeten geschokt. Wat een geluk dat het goed is afgelopen voor jullie. Ik wens jullie een vredige kerst toe. Liefs van Jos
  4. Hetty:
    24 december 2011
    Lieve Eva en Toine,

Ondanks deze schrik een fijne kersttijd gewenst en alle licht en liefde voor 2012.

X
    Hetty en Hans
  5. Truus:
    2 mei 2012
    Hi die Eva en Toine, hoe gaat het met jullie ? Wel gek idee, jullie gaan weer naar de herfst/winter toe en wij gaan genieten van de zon. De koningin was gelukkig zonnig jarig :). Eva, ben je nog volgens plan met je thesis ? Je bent nog wel even onderweg he? Zondag hoorde ik van Bert en Petra hoe spannend voor jullie het ondernemersplan van Toine. Heel veel geluk voor jullie en tot de volgende keer, X Truus