Avontuur in Twizel.

14 augustus 2008 - Twizel, Nieuw-Zeeland

Hallo!

We hebben weer wat foto's geplaatst, van onze avonturen in Twizel. We hebben het goed naar ons zin en het is een super goed sneeuw seizoen. As we speak valt de sneeuw met bakken uit de lucht. We hopen dat het goed gaat met jullie allemaal!

Volgende keer weer een verhaaltje erbij.

Groetjes!

Eef en Toine.

1. Janneke:
    17 augustus 2008
    Weer een paar gezellige foto's!! Jullie outfits zijn ook heel mooi geworden. Wie van jullie heeft dat zo kunstig gemaakt??
    Morgen weer beginnen op school, 7 weken zijn omgevlogen, maar ze waren erg leuk!
  2. Maaike:
    27 augustus 2008
    Hey lieftallig neefje en (semi) nichtje!!!

Ziet er weer prachtig bij jullie uit! (uiteraard heb ik t nu over de outfits want die bergen en sneeuw doen me helemaal niets... ;)

Hier is inmiddels de familiedag van de Grootjes geweest en uiteraard is er weer eens bewezen dat nog steeds niemand weet wie dat kleine jochie met die blauwe ogen is... ;)
    Gheghe.. heb zelfs Den en Geert zo gek gekregen om mee te doen aan de fietstocht.... (gelukkig hadden ze Anneke in het team anders hadden we toch nog een team gehad zonder punten ;)

Nou, ik wacht de volgende blog weer af! Veel plezier!

Dikke kus uit Bergen
  3. idris en wendy en emin:
    28 augustus 2008
    Hoi Eva en Toine, we hebben jullie adres van onze tante gekregen. wij zijn ontzettend beniuewd hoe het met jullie gaat?
    We zijn jullie niet vergeten hopelijk horen wij snel wat van jullie!

Liefs Papa Idris mama Wendy en onze kleine Emin.
  4. Den:
    1 september 2008
    Hee Jommes!

Hier effe een snelle reactie! Heb t effies allejezes druk, ben voor me eiges begonnen as loodgietende pijpfitter! Het gaat lekker, moet veel regelen opeens. Maar de klantjes beginnen al te kommen!! Jullie foto's zien dr weer mooi uit hoor!
    Hoop onwijs dat t lekker met jullie gaat, zo te zien welles he??!
    We moeten snel weer es effe skypen...zal er wat tijd voor vrijmaken!
    T ga lullie goed! Hadden laatst familiedag en visuitje met de houtenbossen, was weer fantastisch! Moest natuurlijk extra aan je denken Swaam!

Dikke kussen van Den!