De eerste stapjes

17 januari 2008 - Londen, Verenigd Koninkrijk

Dag lieve allemaal!

Even een kort berichtje uit London. Boottocht verliep allemaal vlekkeloos, op de zakdoekjes met tranen na dan.... aaaah (met dank aan Jeff en Hanne). De volgende dag begon onze grote uitdaging: probeer met zoveel mogelijk bagage door de spits van London te komen zonder iemand te irriteren. Nou die uitdaging is dus duidelijk niet gelukt. Iemand gebruikte zelfs de term 'seriously impopulair'. En dan vonden we ze nog een beetje zeuren, want we hadden die surfplank ook dwars achter ons aan kunnen sleuren. Kijk ons eens rijmen in londen....

Hoe dan ook we hebben een heerlijke dag gehad in deze mooie stad, alweer.... gehad... stad, snap je hem? Nu gaan we proberen lekker te slapen in het grootste feest hostel van Londen, we zullen zien.

Nou luitjes, dat was hem even uit Londen. Volgende bericht komt uit een warm ver oord.

Wij willen bij deze wel nog even iedereen bedanken voor de lieve woordjes, briefjes, cadeautjes, kaartjes, knuffels, kussen.... Jullie hebben het afscheid niet makkelijker gemaakt, maar wel mooier!

Veel liefs uit Londen,

Eva en Toine

1. Jo:
    Lieve eefie&toine,

Dat is nog eens leuk wakker worden met een berichtje van jullie!
    Ik ontving afgelopen woensdag nog 2 berichtjes nét voor 10 uur op je simkaart eefie, de strekking spreekt voor zich: héél veel geluk en succes!

goede vlucht vandaag,
    nog meegefeest gisteren trouwens vanuit het stapelbed?

liefs

p.s.toine,wat vond je van Londen?
  2. Saranna:
    Hoi Lieve Eva en Toine,

Veel plezier en zitvlees voor de lange oversteek van vandaag. Zal aan jullie denken (al weet ik niet of ik het tot zaterdagavond volhoud, wel lang.
    Mooie omschrijving "niet makkelijker, wel mooier". Vond het wel heel geruststellend om jullie vanuit Londen al weer even te zien en te horen: emigreren in het digitale tijdperk is gelukkig toch wat anders dan weken op de boot en weken wachten op een brief.
    Vliegse en tot in Down Under.
    Kusjes,

Saranna
  3. Janneke:
    Heey Toine en Eef!

Net als bij Jo, was het eerste berichtje van jullie dat ik vanmorgen las. Kon niet gelijk reageren, want ik moest weer lesgeven. Maar nu heb ik alweer lekker weekend, leven valt soms best heel erg mee... :)
    Goede vliegreis toegewenst! Alhoewel als jullie dit lezen, hebben jullie die goede reis al gehad.

Liefs, Jannie
  4. Klaartje:
    21 januari 2008
    Eén van die berichtjes woensdag net voor 10 uur was van mij. Ik wist niet dat je je telefoon zou weggeven, had ik dat geweten :( De strekking was inderdaad veel geluk en succes... en verder maakt het ook niet uit. Cheers