effe snel

25 februari 2009 - Picton, Nieuw-Zeeland

Geen tijd om lange verhalen te schrijven, dat komt wel als we terug zijn, maar hier zijn wel al wat fotos en een video van de avonturen van Kees, Gerda, Eef, Snoef en Toine.

1. Petra:
    25 februari 2009
    Kees, Gerda, Toine, Eva en Snoef, leuk dat jullie ons zo laten mee-reizen.Het ziet er heel ontspannen uit, behalve dat stoere abseilen van Kees, goed hoor.
    En Snoef heeft alle harten gestolen, maar dat wisten we wel.Blijf verder met elkaar genieten en tot volgende keer, liefs van het nachtegalenpad.
  2. joke:
    25 februari 2009
    Bedankt dat jullie ons even mee laten genieten! Prachtige foto's / mooie camper ! Geniet er van!
  3. Zaza:
    26 februari 2009
    Dag lieve allemaal! Wat ziet het er top uit, heel gezellig, en stoer dat abseilen kees! Lieve Toine nog gefeliciteerd, jullie hebben er vast een gezellige dag van gemaakt! Fijn dat jullie mooi weer hebben, ik hier eindelijk ook weer! Ik vertrek morgen naar Stewart Island, voor 3 nachten, zin in!
    Geniet lekker verder het ziet er super gezellig uit!
    Dikke zoen voor jullie!
  4. Ilse:
    26 februari 2009
    JOEHOE luitjes!!!!!!! Geweldige foto's!!!!! Leuk, joh, dat de paps en mams van Toine er zijn!!!! Enne, Toine; gefeligepeli nog met je verjaardag!!!!!!!! Ik kijk natuurlijk weer met smacht uit naar jullie volgende berichtje+pics!!!! Geniet ze!!!

XXXXXX Ilse, en een extra dikke knuffel aan die te gekke dog van jullie!!!
  5. Janneke:
    5 maart 2009
    Enorm late reactie: maar wat een leuke en gezellige foto's. Toine, jij ook nog een heel mooi levensjaar!! Ik heb mezelf een peugeot 206 kado gedaan op mijn 25ste verjaardag ;). Mail jullie wel ff een fotootje...

Kus!!
  6. Hetty:
    5 maart 2009
    Levensgevaarlijk! Bind je die ouwe man wel goed vast, Toine, want we willunum weer heel terug he.
    Jullie worden er eigenlijk alleen maar jonger op, dat Nieuw Zeeland doet toch wel iets met je, da's duidelijk. Of zou het gewoon die hoed zijn?
    The sky is the limit en morgen de Nevis bungy? Ik wacht met smart op het filmpje op You Tube.
    Geniet nog van je vrijheid en van mekaar, lieverds!

liefs
    Hetty
  7. Niels:
    13 maart 2009
    Wat moeten jullie een vreselijk leven hebben zeg, bah! Ik had je broertje nog in de winkel voor een paar telemark skietjes Toine. Heb je 'm dan eindelijk zover gekregen? Gaat verder alles lekker? Zo te lezen en te zien wel. Leuk hoor, geniet!