FOTOOOOOOOOS!!!!!

17 februari 2008 - Auckland, Nieuw-Zeeland

G'day everybody,

We hebben even wat foto's en een filmpje(!) geupload!!!!

Check it out.

We gaan de komende week een hele flinke wandeling maken en zijn dus even van de radar. We gaan een gigantisch bosgebied in: Kaimai Mamaku Forest ten westen van Tauranga. Ons tweetjes met onze tassen en een tentje op avontuur.

We laten wat van ons horen zodra we weer gewassen en geschoren de 'bewoonde wereld' ingaan.

Veel plezier met de foto's en we verwachten natuurlijk veel reacties!!!!!

Liefs Eva en Toine.

1. Janneke:
    17 februari 2008
    Wooow... wat een filmsterren!! Ziet er goed uit hoor! Jullie huis op wielen is ook erg mooi geworden.
    Nog bedankt voor jullie smsje. Ik heb 'n leuke verjaardag gehad, vrijdagavond even in dorp gevierd. Gisteren niet veel gedaan. Straks komen Floor, Teun en Gijs met paps mams voor 'tante' Joke.

Dikke kus!
  2. Winnie:
    Hey lieve Eef en Toine,

Wat een mooie foto's en jullie hebben alweer heel wat meegemaakt zo te lezen.
    Ben jaloers!
    Genietze met zn tweetjes. Ik ga vanaf nu heel consequent jullie verhalen volgen!

Liefs en dikke kussen van Winnie
  3. Truus:
    Hai Eva en Toine:

Wat een avontuur, wauuw Eva wat ben jij een klimgeit!!!
    Ik vind jullie bus prachtig, hij ziet er ruim uit. Mooie foto's !!! En jullie zitten nu in het forest, SUCCES met de camper en alles, Truus
  4. Suus:
    17 februari 2008
    wat een avontuur!!!! Leuk om er even wat foto's bij te zien....succes met de trekking! :-D

Zonnige groetjes uit STGO de Chile...x
  5. Renee:
    19 februari 2008
    Ziet er allemaal weer goed uit!!!

Mooie foto's!
    We sturen snel een update met antwoorden op jullie mail :-)!!

Dikke kussen van ons
  6. thea en adriaan:
    20 februari 2008
    Ha Eef en Toine!!
    Wat een prachtige smaakmakende foto's!
    Wij genieten van jullie video en reportage, samen genieten en wij genieten mee!
    Liefs uit Heiloo