Foto's bij de verhalen

9 juni 2008 - Christchurch, Nieuw-Zeeland

Vergeet niet te kijken bij de foto's want ik heb er nog een paar nieuwe bijgezet. Even wat plaatjes bij de verhalen. Oh enne speciaal voor Klaartje: zie je Steve op die ene foto? Hij heeft ook zo'n panty onder zijn korte broek, maar met die streepjes van hem lijkt het echt net een pyjama. Dat is eigenlijk de echte Kiwi-stijl, maar daar staan Toine en ik nog net boven.

1. Janneke:
    9 juni 2008
    Wat een mooie foto's weer! Wel erg koud en wit ziet dat eruit hoor, maar wel een mooi plaatje. Het is nog steeds heel mooi weer, mussen vallen bijna dood van het dak...
    Wij zitten hier in oranje-tenue in afwachting van Nederland-Italie (of andersom).
    HUP HOLLAND HUP!!

Kus, Jan
  2. Maaike:
    10 juni 2008
    Wat een verhalen weer! Mooi zeg.. je moeder vertelde t al (jaja, die loopt tegenwoordig bij ons de deur plat... of was ie dat al? hmmm....) maar nu de fotootjes der weer bij staan ziet t er weer extra spannend uit :D

Jullie zullen vast de 3-0 overwinning van Nederland al gehoord hebben... wat een wedstrijd :D Hele kroeg uit zn dak en ik heb een kater van hier tot... nou bijna jullie zeg maar ;)

Iig heeeeel veel plezier in het skigebied en ik verheug me nu al op de snowboardfoto's ;)

Dikke kus uit nederland