foto's en video's

22 maart 2008 - Nelson, Nieuw-Zeeland

bekijk ze snel

1. Tice:
    Hoi Pakeha's,

Bedankt voor de rondleiding in jullie supergave
    en multifuncionele bus. Alle berichten tot nu toe zijn erg leuk om te lezen. De foto's en filmpjes maken het helemaal af.

Als Toine zo aan het surfen is in dat paradijs kan ik me voorstellen dat het geloof en het respect voor de Tangaroa met de minuut toeneemt..

Hier alles goed, wij genieten van een welverdiend paasweekend.

Een oprechte Hongi,
    Tijs
  2. Saranna:
    22 maart 2008
    Wow gaaf dat huis van jullie, daar kun je met 120m toch best bijna jaloers op worden.
    Gisteren hebben we Else en Nico van Schiphol opgehaald. Nog wat duf van het vliegen dus de verhalen en foto's van jullie landje gaan vast nog komen, maar ze waren we heel enthousiast.
    Lena logeerde lekker bij Tim, Maaike bij Linde: samen zorgden ze voor het eten.
    Wij zullen maandag aan jullie denken bij de paaseieren zoeken: we zullen extra letten op foto's zodat jullie dat ook te zien krijgen. Paaseieren zoeken in de bus, moet toch ook een heel nieuw avontuur zijn.
    Liefs,

Saranna
  3. Kees Houtenbos:
    Hoi Eva,

Zonder je reisverslag te hebben gelezen heb ik jullie een paar uur terug een mail gestuurd met o.a. een vraag over de bruiloft hoe die was enzo. Daar heb ik dus nu antwoord op. Heel leuk. Je schrijft harstikke leuk.Minstens zo goed als je vriendje. En wat weer een mooie foto's en video's.
    wat een mooie bus hebben jullie en inmiddels ook weer APK gemaakt voor een zacht prijsje. Goed gedaan hoor.
    Hopelijk hangen we gauw weer aan de skype en zien we jullie weer in levenden lijve.

Tot skypes.
  4. Renee:
    25 maart 2008
    Heerlijk om weer een verhaal te lezen en alle foto's en video's te bekijken!!

Tof huis men!! ZIet er goed uit, en van alle gemakken voorzien!

Geniet van alle mooie plaatsjes en alle activiteiten!

Dikke kus
    PS: Jullie zagen er heel goed uit voor de bruiloft en zeker een hele verbetering met daarvoor, hahahaha
  5. bernulpha:
    29 maart 2008
    hoi hoi Toine en Eva
    Wat heerlijk om over jullie avontuur te lezen en de foto's en video's erbij maken dat ik nu neigingen krijg om een ticket te kopen. Ben maar gauw op mijn handen gaan zitten maar merk dat met mijn neus typen erg lastig typt. Wat prachtig allemaal en wat zien jullie er goed uit joh. Jullie huis is eg knus en geweldig! die boerenbonte of is het boerebonte gordijnen.
    Eva ik wist niet dat jij ook zo'n klimmer was, knap hoor. Toine pas je wel goed op haar!
    Hier in Holland begint nu af en toe een zonnetje te schijnen. Tis ook zo'n gek land. Afgelopen dinsdag was er 888 km file vanwege 3 cm sneeuw. Ze stonden vast van maastricht tot den helder heen en weer. En dan vandaag weer lekker zonnetje maar ze hebben alweer gedreigd met regen hoor. pfffhoe
    Hier in zuiden gaat alles lekker. over paar weken gaan we weekendje met Thea en Jan naar een plaatsje in de Ardennen. Zijn wel belgische hoor dus moeten maar zien of dat eg zo is.
    Lieverds ik wens jullie heel veel plezier en veel mooie dingen toe.
    heule dikke knuf van uf