Fundraising fietstocht voor Christchurch

14 mei 2011 - Oxford, Verenigd Koninkrijk

Lieve allemaal,

Volgend weekend is het drie maanden geleden dat de aardbeving ons leven in Christchurch op z'n kop zette. Vanuit London is er een fietstocht georganiseerd om geld in te zamelen voor Christchurch en ik heb besloten om eraan mee te doen. Vanuit London fietsen we op 22 mei naar Christchurch-college in Oxford. Dit is ongeveer 100 km. Een flinke fietstocht dus. Jullie begrijpen dat ik hoop op een windje in de rug...

Als jullie me zouden willen sponseren zou dat te gek zijn! Ga hiervoor naar de volgende website:

Mochten jullie problemen hebben met de betaling via deze website, stuur me dan even een berichtje. Jullie kunnen het namelijk ook op mijn rekening storten en dan maak ik het over naar het rode kruis. Een bijdrage, hoe klein ook, is erg welkom. Als jullie geld over maken laat het me dan even weten, dan kan ik jullie persoonlijk bedanken.

Naast geld kan ik ook wel wat emotionele steun gebruiken. Ik fiets nou niet echt elke dag 100 km. Ik heb al te horen gekregen dat ik maar beter lampjes voor mijn fiets kan regelen, aangezien het wel even kan duren voor ik het eindpunt haal. Dat soort opmerkingen bedoel ik nou dus juist niet. Ik zit meer te wachten op het type, 'ik geloof in je', 'dat red jij wel', etc.

Dankjulliewel!

Liefs, eva

1. Marleen:
    14 mei 2011
    Nee hoor Eef! Ik heb het volste vertrouwen in jou... ik kan me nog een fietstochtje in de Pyreneen herinneren en toen kwam je ook erg ver (wat heb je het koud gehad toen in dat hutje wachten, weet je nog?). Ok misschien lang geleden, maar hier zijn de heuvels minder hoog gok ik zo :) Succes en voor het goede doel geeft alleen maar meer motivatie!
    Liefs en ik zal aan je denken die dag! En mijn energie jouw kant op sturen!
  2. Petra:
    15 mei 2011
    Zes jaar fietsen van Egmond naar Alkmaar ( minstens 1 maal per dag flinke wind tegen)dat moet een goede basis zijn. Dit ligt in het binnenland, dus ik schat dat er minder wind zal zijn. Wel op tijd vertrekken en dan red je het.De 23ste zullen we een bijdrage storten voor het goede doel.veeliefs van het Nachtegalenpad.
  3. Joke:
    15 mei 2011
    Natuurlijk willen wij je sponseren, een kanjer als Eva gaat dat zeker redden!! Daar twijvelen we geen moment aan, doe wel een lekker fietsbroekje aan! Scheelt veel zadelpijn.
    We kunnen niet storten omdat we je naam niet vinden op de sponsorlijst, zorg dat je er bij komt te staan zodat het geregeld kan worden. (op de aangegeven website)
    Toi, toi toi!!
  4. Hetty:
    Hoi Eva,
    100 km? Ik vind je een kanjer en ik geloof helemaal in je. Na alles wat jullie hebben doorstaan en ondernomen is dit een peuleschil!
    Volgens mij moet ik een creditcard hebben ofzo, mag ik je rekeningnummer?
    Veel succes!
    liefs
    Hetty
  5. jos houtenbos:
    16 mei 2011
    Hay Eva, wat goed van je! Dit doel ligt zo dichtbij je hart dat helpt je vast door die 100km heen. En je rijdt samen dat helpt ook heel erg. Een goede fiets met een gelzadel helpt. Em de moed en wilskracht die ik door al je berichten heen lees doen de rest. I am sure. Ik wacht ook ff tot je naam erop staat.
    Heel veel liefs Jos
  6. Gerda:
    16 mei 2011
    Ik zie je hier nog aankomen op je rollerskates,wat je op die kleine wieltjes kan kan je zeker op 2 van die grote wielen.Met jou talent en conditie gaat t lukken.tuurlijk gaan we je Sponseren.(t liefst staan ik met een natte Spons op de route) heel veel succes.
    dikke zoen van mij.
  7. jos houtenbos:
    17 mei 2011
    eva je naam staat er inderdaad op maar het mislukte om te betalen. Wil je mij je rekeningnummer geven.
    Groetjes Jos
  8. Kees Houtenbos:
    18 mei 2011
    Hoi Eef,

Nog effe een goed advies.Zorg dat je regelmatig eet en drink anders kom je de man met de hamer tegen.En als je die tegen komt kan je dus niks meer. Je gaat het redden. Succes.

Kees.