Het gaat weer goed!

15 juni 2011 - Christchurch, Nieuw-Zeeland

Hoi allemaal,

Bedankt voor jullie lieve berichtjes! Het staat er allemaal weer een stuk beter voor. Gister hebben we het huis weer in orde gemaakt. Aan een paar kanten waren bakstenen uit de muur gevallen, op die plekken hebben we nu plastic gespannen om het vocht buiten te houden. Het huis heeft een houten frame dus het staat nog steeds stevig, de bakstenen zijn alleen maar versiering. De slaapkamer van Nick was volgestroomd met water en zand. Dat hebben we allemaal weggeschept en de vloerbedekking weg gesneden. Aan het eind van de dag werden we voor onze arbeid beloond toen de electriciteit weer terug kwam. Alle problemen zijn dus weer opgelost.

In de tussentijd kregen we geweldig nieuws uit Nederland. We hebben er een prachtig mooi Nichtje bij! Jonne heet ze. Gister heb ik haar gezien op skype, Geert had de computer in de wieg gezet zodat we even konden kletsen. Heel mooi is ze! Nog even en we kunnen haar in het echt zien! Nog maar 5 nachtjes slapen en dan stap ik op het vliegtuig!!

Ik kan me voorstellen dat jullie bezorgd zijn daar. Maar het gaat allemaal goed. We zijn veilig en we hebben het onder controle.

Tot heel snel allemaal.

Groetjes

Toine

1. tim:
    15 juni 2011
    Goed om te horen neef! Tot snel en een goede vlucht hè! Gr tim
  2. jos houtenbos:
    nou wat fijn Toine!
  3. Den:
    15 juni 2011
    Super om te horen Ome Broertje! Mooi is ze hè! Dat komt door Jo....;-) Succes daar en tot snel! Ik hoop dat je vlucht gaat ivm met die aswolk..... x den, x ren
  4. Petra:
    15 juni 2011
    Gelukkig is het toch nog redelijk te doen in jullie huis, Toine.
    En wat fantastisch dat je kleine Jonne hebt kunnen zien en spreken. Tot volgende week, groeten Bert en Petra.
  5. Hetty:
    16 juni 2011
    Gelukkig dat jullie huis weer bewoonbaar is.
    Gefeliciteerd met je mooie nichtje. Je hebt haar helemaal aan de andere kant van de wereld al eerder gezien dan ik! De techniek staat voor niets.
    Tot volgende week!
    liefs