Heelhuids aangekomen!

23 mei 2011 - Auckland, Nieuw-Zeeland

Lieve Allemaal,

Zoals beloofd, alleen iets te laat, de foto's.

Wat een avontuur was dat. Een dag van te voren vertrok ik met Andre naar London (met de trein). Hier konden we bij een vriend van hem slapen. Vanaf zijn huis vertrokken wij zondag morgen vroeg. Het was een half uurtje fietsen naar het beginpunt. Zo door het centrum van London. Geweldig om dat op de fiets te doen!!! We verzamelde bij het Nieuw Zeeland Memorial. Hier sprak de NZ high commissioner ons goede moed toe en hielden wij 2 minuten stilte. En toen was het zover. Het zonnetje scheen lekker, maar tegelijkertijd stond er een flinke wind, in de verkeerde richting. Hier maakte ik me wel een beetje zorgen over. Maar onze route bleek voornamelijk door woonwijken, bossen, of langs heggen plaats te vinden. Dus van die wind hebben we niet al te veel last gehad. Verre uitzichten waren om diezelfde reden schaars. Maar toch was het een mooie tocht. De sfeer was goed tussen alle fietsers. En samen met Andre en Nina was het erg gezellig. De man met de hamer ben ik gelukkig op geen enkel moment tegen gekomen. Waarschijnlijk omdat mijn fiets echt super kwaliteit was (ik weet nu waar ik voor ga sparen) we heel wat speciale energie gel/poederdrankjes 'genoten' hebben en genoeg repen bij ons hadden. De laatste 10 mile heb ik zelfs nog even een eindsprint gemaakt. Dat voelde echt super goed. Wat een overwinning!!!

Vanmorgen bij het opstaan viel de spierpijn me alles mee. Dus wie weet doe ik zoiets nog wel een keertje...

Dankjulliewel voor al jullie support!