Kerst

30 juni 2009 - Christchurch, Nieuw-Zeeland

I don't want a lot for Christmas
There is just one thing I need
I don't care about the presents
Underneath the Christmas tree
I just want you for my own
More than you could ever know
Make my wish come true...
All I want for Christmas is
You ... yeah

Er is geweldig nieuws wat ik even met jullie wilde delen: Bert, Petra en Tijs komen dit jaar kerst bij ons in Nieuw Zeeland vieren! Heerlijk om ze dan eindelijk weer te zien. Wat zijn we blij!!!

Liefs,                                                                                                                                                     Toine & Eva

1. joke:
    30 juni 2009
    Lieve Eva, wat heerlijk! Wij zijn ook erg blij voor jullie.
    Groet van Rene en Joke
  2. Saranna:
    30 juni 2009
    Gaaf! Wat een feest. Ik kan niet wachten op de foto's en verhalen. Liefs, Saranna
  3. Jo:
    Lieve eefie en toine,
    WAT SUPERLEUK!niet alleen voor jullie,maar ook voor de bezoekers een waanzinnige reis.
    Hoe grappig dat je in de (warme) zomer al kerstliedjes zingt trouwens eefie, aftellen geblazen!kus p.s. ik ben heel goed in het maken van aftelkalenders;stuur ik jullie er eentje op??
  4. Gerda:
    30 juni 2009
    oh. Eef wat gaaf, your wish come true...heerlijk voor je.
    wat zullen jullie genieten, dit wordt echt een goeie kerst. dikke zoen van ikke
  5. Truus:
    1 juli 2009
    Hi Eva en toine, Ja echt super, Petra mailde het, fijn dat ze besloten zijn, zo kunnen jullie er allemaal naar toe leven!!!!!!!!!! Veel liefs van Truus
  6. Ans Kuijkhoven:
    28 december 2009
    We hebben jullie kaart met de beste wensen voor de Kerst en het Nieuwe Jaar ontvangen. Wij wensen jullie allemaal ook een heel voorspoedig en gezond 2010. groetjes, Ans en Jeroen
  7. Joke en Bondy:
    10 januari 2010
    De allerbeste wensen voor het nieuwe jaar .
    Ik heb alle prachtige foto's bekeken en het gaat vogens mij goed met jullie .Wel druk.
    Nu weet ik ook dat Bert en Petra weer thuis zijn.
    Heel veel geluk
    Groetjes Bondy en Joke.