We komen eraan!!!

14 januari 2011 - Christchurch, Nieuw-Zeeland

Lieve allemaal,

Dit goede nieuws wilde we graag even met jullie delen. We komen op vakantie naar Nederland. Ik heb gisteren onze tickets geboekt. In mei komen Toine en ik samen 3 weken de toerist uithangen in Nederland en hopelijk met veel van jullie face-to-face bijkletsen. We hebben er enorm veel zin in!

Oh ja, ondertussen hebben we ook nog een paar nieuwe foto's online gezet.

Tot in mei!!!

Liefs Toine en Eva

1. Tice:
    14 januari 2011
    Hoi Globetrotters,

Da's gaaf en gezellig nieuws. De voorpret kan beginnen! Nog even veel succes met jullie drukke programma's.

Reizen is fataal voor vooroordelen, betweterigheid en kleingeestigheid. Gelukkig maar.... Jullie zijn nu 'nieuwe' mensen.

Wie verre reizen doet, kan veel verhalen. Ik sta volledig open voor een dynamische update inclusief hug.

Tot snel en groetjes,
    Tijs
  2. Petra:
    14 januari 2011
    Lekker dat het nu zwart op wit staat,
    wat zullen we genieten. liefs, Petra.
  3. Zaza:
    Hey lieve toine en eva,
    ik hoor net van lea via skype wat er is gebeurd in christchurch! ik heb ook van mama gehoord dat jullie ongedeerd zijn. Ik wil even laten weten dat ik heel hard aan jullie denk. Ik kan me niet indenken hoe heftig dit moet zijn voor jullie en iedereen in christchurch! ik wens jullie heel veel sterkte en iedereen om jullie heen. Dit was even de enige manier om te laten weten dat ik aan jullie denk.
    take care lieverds,
    zaza
  4. Peter van Goor:
    hoi Eva en Toine

Zojuist verschrikkelijhke beelden gezien van Christchurch. We hopen dat alles ok is met jullie.

Peter
  5. Marie Anne:
    22 februari 2011
    Hallo Eve&Toine,Ook wij schrokken ons rot toen wij op ons vakantieadres in Canada de berichten zagen over de aardbeving. Gelukkig lezen we zojuist dat jullie ongedeerd zijn. Er zal wel veel op jullie afkomen dekomende dagen. Jullie zullen je ongetwijfeld nuttig kunnen maken voor alles en ieder in jullie omgeving.
    Veel sterkte en liefs,
    Marie-Anne&Jan.