Nieuwe foto's

3 september 2009 - Christchurch, Nieuw-Zeeland

Lieve allemaal,

Even een kort berichtje alleen maar om te zeggen dat we weer wat nieuwe foto's hebben geplaatst. Toine is op dit moment een Lawine curses aan het doen in Queenstown. Heel intensief, maar super interessant.  En ik ben druk met mijn onderzoeksvoorstel (eigenlijk ook heel intensief, maar super interessant). De afgelopen weken hebben we super mooi weer gehad, dus hebben we een paar mooie wandelingen kunnen maken, zie de foto's. Lente is hier echt begonnen! Heerlijk!

Hoop dat het bij jullie nog even lekker aan het nazomeren is.

Liefs, Toine en Eva

1. Ilse:
    3 september 2009
    Heeee leukerds!!! Eindelijk weer eens wat fotootjes!!! Alhoewel ik van Marc natuurlijk ook heel wat verhalen heb gehoord. Geweldige tijd hebben jullie samen gehad, he?! Echt super, hoor!!! Ik ben erg benieuwd naar de film die Marc opgenomen heeft; dan kan ik jullie tenminste weer eens een keertje 'live' zien...! Nou, bij jullie wordt t weer steeds mooier, bij ons slechter... Lekker genieten jullie!!!

Doei en groetjes Ilse
  2. Petra:
    3 september 2009
    Met de foto's zijn we erg blij, die blije gezichten zien we erg graag. En wat is Snoef al groot geworden, hij houdt van spelletjes, he.
    veeliefs van het nachtegalenpad.
  3. Janneke:
    3 september 2009
    Leuke foto's!! We hadden een lekkere nazomer, tot vandaag... 'Gelukkig' zitten we weer de hele dag binnen op school. Over twee weken gaan we weer survivallen in de Belgische Ardennen met de 3e klassen. Ik ga weer mee voor de mental support ;-)

Dikke kus!
  4. Jo:
    4 september 2009
    heej knapperds!wat zien jullie er toch altijd heerlijk gezond en fris uit. En wat fijn dat de lente jullie kant opkomt. Ik voel bijna het zachte lentezonnetje dat van jullie foto's afstraalt op mijn gezicht(bíjna,want de regen doet goed zijn best hier..) Tot gauw skypes, liefs
  5. Petra:
    6 september 2009
    afgelopen week lukte het niet om een reaktie te versturen, dus probeer ik het nog even opnieuw.
    Weer even lekker naar jullie foto's zitten turen, jullie zien er aktief en blij uit en nog 95 dagen....
    liefs van het nachtegalenpad.
  6. Den:
    14 september 2009
    Hee lieve Eef en Toine!

Wat zien die foto's er weer geinig uit!
    Zo te zien gaat t prima met jullie.
    Wij zitten lekker te wennen in ons nieuwe huissie, t is helemaal geweldig!!!
    Snel effe weer skypen, geven we effies een digitale interactieve online rondleiding door onze crib!

Tot snel

Kus je broer en zwagerino
  7. Winnie:
    16 september 2009
    Hoi lieve Eva en Toine,

Long time... wat een leven hebben jullie daar. Ik ben jaloers op jullie en denk aan jullie!

Groetjes,

Winnie
  8. Saranna:
    22 november 2009
    Lieve Eva,

Hiep hiep heel erg gefeliciteerd.

Liefs,

Saranna
  9. Mirjam:
    28 november 2009
    Hey lieve Eva,

Was je zeker niet vergeten afgelopen week, maar geen idee hoe ik je kon bereiken.
    Alsnog van harte gefeliciteerd!! Hieperdepiep hoera!!!
    Hoe gaat het met jullie daar??

Liefs Mirjam
  10. 5 houtenbossen uit alkaar:
    5 januari 2010
    Hey "altijd vakantie-gangers"

Nog de beste wensen en al het goeds van de wereld. Kijk maar niet meer zoveel naar jullie fotos, anders word ik zo jaloers en krijg de kriebels.
    Als jullie nou voooooor altijd daar blijven en wij heeeeel hard sparen, komen we met z'n vijfies hangen. Het gaat jullie goed zie ik op de fotos. Hier groeit alles ook goed. Kleinste neef Duke is ook alweer een reus.

De groeten van ons allemaal en 5dikke kussen.
    Cas jen lasse fenne en duke