Onze tijd in Nederland

15 juli 2011 - Auckland, Nieuw-Zeeland

Lieve familie en vrienden,

Onze drie weken in Nederland zijn voorbij gevlogen! Nu zitten we alweer op het Zuidelijk halfrond. Toine en ik zijn allebei goed aangekomen, hij in Nieuw Zeeland en ik in Zuid Afrika. Het eerste stukje reisden we samen naar Dubai. Dat was fijn. Maar een paar uur later moesten ook wij afscheid nemen van elkaar. Je zou denken dat we daar ondertussen wel een beetje gewend aan zijn, maar niets is minder waar. Nu maar hopen dat de tijd de komende maanden ook voorbij vliegt…

We hebben vreselijk genoten van onze tijd samen in Nederland. Wat was het fijn om jullie allemaal weer te zien en spreken. Elke avond werden we vreselijk verwend met heerlijke happen en Hollandse gezelligheid. Naarmate het einde van onze vakantie in zicht kwam plande we zelfs lunch en ontbijt afspraken in om met zo veel mogelijk vrienden en familie af te kunnen spreken.

Deze trip heeft ons nog eens duidelijk doen inzien hoeveel we in Nederland hebben. Niet qua bezittingen (alhoewel ik een shopping-ervaring overhield aan het bezoeken van mijn eigen kledingkast in Egmond; al die kleren die ik destijds niet mee kon nemen leken nu weer nieuw), maar qua sociale contacten. Onze familie en vrienden zijn nog altijd in Nederland. In Nieuw Zeeland hebben we ondertussen een fijn leventje opgebouwd, maar onze roots liggen nog duidelijk in Nederland.

Toine en ik willen jullie ontzettend bedanken. Jullie hebben van onze tijd in Nederland een geweldige ervaring gemaakt. Jullie maakten allemaal tijd voor ons en zeiden vreselijke lieve dingen. Het was eigenlijk té goed om waar te zijn, waardoor we jullie er allemaal van verdenken in het plot haal-toine-en-eva-terug-naar-Nederland te zitten. Desalniettemin hebben wij er super van genoten. Dank jullie wel!

Tot de volgende keer maar weer.

Heel veel liefs,

Toine en Eva

1. Tice:
    15 juli 2011
    Prettig om te horen dat jullie allebei goed zijn aangekomen. Nu even uitrusten. Tenminste als dat kan binnen de marges van jullie drukke en internationale bestaan. Laten we het er maar op houden dat jullie meervoudig aan het investeren zijn. Ik ben trots op jullie.

De volgende keer spreken we af in het midden. België lijkt me wel wat....

Gr. Tijs
  2. Gerda:
    He lieverds.

Fijn dat jullie weer veilig op je bestemming zijn.
    Wij vonden het ook heerlijk om die weekjes samen met juliie te zijn,en zijn nog aan het nagenieten.
    Hoop dat jullie nog een beetje kunnen rusten voordat
    jullie weer aan de bak moeten.veel liefs Kees en Gerda
  3. Joselien:
    Hey luitjes,

Goed om te lezen dat jullie goed zijn aangekomen.
    En top dat jullie zo genoten hebben van alles, zal wel weer ff afkicken zijn.
    Jullie moeten nu weer zelf ontbijtjes, lunch en diners maken, haha....jammer!!!
    Eef, ik heb de kaneel in de havermout al geprobeerd, te lekker.
    Nu nog de rozijnen en appel erbij...smullen maar!!
    Ik ben blij jullie dit keer "goed" ontmoet te hebben, al was het nog niet genoeg.
    Allebei weer heel veel succes met alles en hopen dat de 5 maanden idd voorbij vliegen zodat jullie weer lekker saampjes zijn.

Dikke kus van Joselien
  4. Joselien:
    15 juli 2011
    Lieve ome Toine en tante Eva, ik vind het super leuk dat jullie speciaal voor mij naar Nederland zijn gekomen, hihi. Wat ben ik lief en schattig he?!! Ik hoop jullie weer snel te zien op hyves want ik groei als kool. Zo kunnen jullie met me mee groeien.
    Heel veel kusjes en knuffels van Jonne
  5. Joke:
    15 juli 2011
    Wat jammer dat je nu ons plot ondekt hebt! We dachten echt dat het zo opgezet was dat jullie dat niet zouden ontdekken!!
    Heel veel geluk weer, we hopen dat de tijd om vliegt en jullie weer snel samen zijn.
    Veel liefs.
  6. elly Burger:
    15 juli 2011
    Hallo Eva en Toine, Helaas liep de zondag van jullie feestje, voor ons heel anders dan ik gehoopt had.
    We waren echt van plan om je te zien.
    Enfin , de andere kant van de werled is eigenlijk niet eens zo ver weer als ik dit allemaal zie en lees.
    Heel veel succes, gezondheid , wijsheid en geluk voor de komende tijd, volg je hart en je gevoel en soms ook je verstand.Maak er wat moois van daar ...
    Heel veel liefs , Theo en Elly.Burger.
  7. Janneke:
    18 juli 2011
    Vond 't ook heel erg leuk om jullie weer te zien!
  8. jo:
    22 juli 2011
    lieverds, wat fijn om jullie foto´s te zien en verhalen te lezen.En wat veel reunie(s)!jammer dat ik er niet bij kon zijn, volgende keer??!liefs Jo
  9. James:
    29 juli 2011
    Jammer dat we elkaar zijn misgelopen! Nou ja, we vinden vast wel weer ergens op deze aardbol een plekje om alsnog een biertje te drinken! :)