Paar plaatjes van de aardbeving...

6 september 2010 - Christchurch, Nieuw-Zeeland

Ik heb wat plaatjes van de schade op de site gezet.

En even een update:

Het gaat nog steeds goed met ons.

Af en toe voelen we nog naschokken, sommige best stevig. Er wordt gezegd dat dat nog twee weken lang kan duren. De kans dat deze schokken nieuwe schade veroorzaken is klein maar ze veroorzaken wel meer schade aan gebouwen die verzwakt zijn door de eerste echte beving. We hebben nogsteeds geen water, dat zal nog wel een tijdje zo blijven.

Maak je geen zorgen om ons, we hebben het ergste gehad. En we zijn goed voorbereid op meer schokken.

Dankjulliewel voor je berichtjes en geniet van het lekkere weer daar!

1. Saranna:
    6 september 2010
    Fijn dat jullie ongedeerd zijn. Ik had het nieuws helemaal gemist en kreeg het via jullie "het gaat goed berichtje" het lijkt me wel een hele heftige ervaring. veel succes met de reparaties, het water en de gevolgen in de stad. Liefs, Saranna
  2. Ina:
    6 september 2010
    Goh Eva en Toine, dat is toch echt wel schrikken, lijkt me, als je wereld gaat schokken en schudden!En ik kan me voorstellen dat de naschokken ook wel weer voor angstige momenten zorgen? Gelukkig dat jullie geen ernstige (licahemleijke) schade hebben opgelopen!
    Lieve groet van Hans en Ina
  3. jos houtenbos:
    7 september 2010
    Lieve Toine en Eva, wat een geluk dat het zo is afgelopen! Zoals jullie het beschrijven kon ik even een beetje meekrijgen hoe het geweest moet zijn in het moment zelf en daarna. Het lijkt me heel onwerkelijk en behoorlijk eng.
    En nu ben je qua water een beetje een ontwikkelingsland in een ontwikkeld land. En dat gaat weer over.
    Veel liefs van Jos
  4. Yvonne:
    7 september 2010
    Lieve Eva en Toine,

Hoorde vrijdagavond van Petra het bericht over de aardbeving. Gelukkig hadden jullie al snel contact met Nederland kunnen krijgen. Fijn te horen dat jullie ongedeerd zijn! Lijkt me een hele rare, angstige gewaarwording om zo gewekt te worden. Hopelijk blijft het nu weer even rustig zodat er tijd is om puin te ruimen en de boel weer op te bouwen in dat prachtige land. Sterkte met alle "ongemakken".

Liefs, Yvonne