Weer samen!!!

21 november 2011 - Christchurch, Nieuw-Zeeland

Lieve Allemaal,

Even een kort berichtje om jullie te laten weten dat Toine en ik eindelijk weer samen in Nieuw Zeeland zijn. Als verassing ben ik een paar weken eerder terug gekomen uit Zuid Afrika. Toine wist van niks, en wist dan ook even niet wat hij moest zeggen toen ik gister opeens voor zijn neus stond. Het was een heel mooi moment.

Oh en het nieuwe huis is echt super gaaf! Snel zal ik wat foto's online zetten.

Nu is het tijd voor gebak!

Liefs, eva

1. Hetty:
    20 november 2011
    Lieve Eva en Toine,

Wat een heerlijke verrassing! En nu maar lekker genieten en de 'schade' inhalen.

Lieve groet
    Hetty
  2. Joep:
    21 november 2011
    WOW!! Eva, wat een superactie van je!! Wat een onderneming! Was je niet heel erg nerveus toen je landde op Nieuw Zeeland??
    Heel hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag!! HIEPERDEPIEP!!
    Geniet van elkaar! Liefs, Joep
  3. Saranna:
    Lieve Eva,

Wat een top idee van jou, wat zal jij een voorpret gehad hebben van dit geheimpje! Dat moet wel een super mooie verjaardag gaan zijn vandaag. Geniet lekker samen van je verjaardag! Liefs, Saranna
  4. Gerda:
    He Lieverds,

Jeetje Eef wat een gave verrassing en niemand wist ervan echt te gek.van harte gefeliciteerd met je verjaardag en nog een hele fijne avond.
    Liefs Gerda
  5. ans schoorlemmer:
    21 november 2011
    Wat fijn dat jullie weer samen zijn! Kende Snoef je nog? Het ga jullie goed!!!
  6. Kees Houtenbos:
    Hoi Eva en Toine,

Wat een strakke actie van je Eva. Ga weer lekker genieten van elkaar en nog van harte gefeliciteerd met je verjaarsdag. Veel plezier vanavond. Zien mekaar weer op skipe.

Groeten Kees.
  7. Joselien:
    21 november 2011
    Hey lieve Eva, wat onwijs gaaf!! En dat je dat kan zeg...ik had allang al m'n mond voorbij gepraat, haha! Wat zal Toine blij zijn zeg, de laatste keer dat ik hem sprak op skype miste hij je heel erg. En naarmate het eindpunt in zicht kwam werd dit steeds meer en meer. Wat een bofkont!! Geniet heerlijk van jullie samenzijn. Hoop dat je een geweldige tijd hebt gehad. Heeeeeeeel hartelijk gefeliciteerd en het mooiste kadootje is al gegeven....
    Liefs van Joselien en een heerlijk knuffeltje van Jonne
  8. Zaza:
    Dag lieve eef en toine,
    wat een super coole verrassing!!echt gaaf! eindelijk weer bij elkaar, geniet er van! en een hele fijne verjaardag!
    xxx
  9. Ilse:
    21 november 2011
    WOOOOOOOWWWW: wat een dikke surprise-actie!!!! WHOEHOEOE!!!
  10. Joke:
    21 november 2011
    Geweldig! Wat heerlijk voor jullie een geweldige verrassing! Wat zal je nerveus geweest zijn!!!
    Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag vanuit het Veerhuis in Bergen, geniet en toi toi toi
  11. pauline:
    21 november 2011
    gefeliciteerd eva!! wat een leuke verassing!!! groetjes!

liefs pauline
  12. Truus: