Snel berichtje

31 augustus 2011 - Auckland, Nieuw-Zeeland

Lieve Allemaal,

Even een kort berichtje uit Zuid Afrika. Vandaag ben ik een dagje in de stad = internet access! Mijn leven speelt zich nu voornamelijk af in een klein Zulu dorpje in de buurt van Pietermaritzburg. Ik woon bij dezelfde familie als vorig jaar. Ze zijn nog steeds even aardig en moeder is alleen nog maar lekkerder gaan koken. Dus ik heb het goed.

Heel veel lieve groeten,

Eva

1. bernulpha:
    31 augustus 2011
    Lieve eva
    Fijn om te horen dat het goed met je gaat.
    Veel bewondering vanuit Oosterhout voor je doorzettingsvermogen en je prachtige avonturen.
    Hier gaat alles zijn gangetje. Net heerlijk een stuk gefietst. Zadel staat in mijn g... weer is zozo is elke keer drijgend maar tis maar net waar de buien vallen. 's nachts is het alweer rond de 10 graden dus zomer loopt alweer op het eind. We plukken elke straal nog maar mee wanneer dat maar kan want de zomer was echt prut.
    Met de (klein) kinderen gaat allemaal goed maar misschien zie je dat ook af en toe wel op facebook.
    Lieve griet ik wens je veel plezier en veel succes.
    groetjes ook van Anna
    uf
  2. Tice:
    31 augustus 2011
    Hi Eva,

Klinkt goed zo'n Zulu moeder met een warm nest en progressieve culinaire vaardigheden.

Die nieuwe voetballer van Ajax Thulani Serero is trouwens geboren in Soweto. Zijn vader is Zulu en zijn moeder is Sotho. Hij is ongeveer 1.65 lang maar met name op technisch gebied erg vaardig.

Gr. Tijs