Snoef ook op het nieuws.

28 mei 2011 - Christchurch, Nieuw-Zeeland

Snoef was een beetje jaloers en wilde ook graag op het nieuws. Het kiwi vrouwen cricket team was op het parcour en TV3 kwam langs. Snoef zag de camera en greep haar kans. 's Avonds was ze op het 6 uur journaal...

Dit is de link van het hele bulletin, het stukje over Adrenalin Forest begint op 39:15min en Snoef komt twee seconden in actie op 40.05min. Je kunt het pijltje onder de tijdbalk naar de juiste tijd slepen.

Nog maar drie weken en dan zijn we weer in NL. We kunnen nu echt niet meer wachten!!

Tot snel!

Groetjes

Toine

1. Tice:
    31 mei 2011
    Wat een topper die Snoef. Eigenlijk was ze altijd al een ster. Ook goed om te zien dat ze, na al die heftige ervaringen, toch weer volop participeert in de maatschappij.
  2. Kees Houtenbos:
    1 juni 2011
    Ik zag het. Hij was wel erg snel zo snel dat je hem bijna miste. Maar de hele familie is op tv geweest. Jullie zijn nu alledrie BNZ.
    Tot over een kleine 3 weken. Kijk er naar uit.

Groetjes pa.
  3. Hetty:
    2 juni 2011
    Nou, voor Snoef eindelijk de media-aandacht die ze verdient. Als top-hond zijnde.

We kijken naar jullie uit!(en voor jou fijn om je meisje weer te zien, natuurlijk)

kus
    Hetty
  4. Jeff:
    3 juni 2011
    Hi dutch kiwi's, zo Snoef ging aardig rap! Leuk zeg! Tot binnenkort. PS die triple backflip vlak voor "snoef's actie" shot is aardig gek!

kus jeff
  5. anneke en ernst:
    9 juni 2011
    Hoi Eva en Toine,

We waren druk op zoek naar jullie e-mail adres maar dat wil niet helemaal lukken. Ik begrijp dat we jullie op deze manier ook kunnen bereiken, leuk als jullie al jaren weg zijn en we jullie weten te vinden, 2 weken voordat jullie weer in Nederland zijn, maar beter laat dan nooit.
    Reden waarom we op zoek waren ging over de aanstaande familie picknick, maar zijn jullie ongetwijfeld al op de hoogte. We wilden van de gelegenheid gebruik maken om de hele fam. te informeren over het bedrijfje dat Anneke dit jaar is gestart.

Onderstaand een link naar het plaatselijk weekblad

We spreken jullie vast wel de 25e juni!
    Anneke en Ernst
  6. Truus:
    12 juni 2011
    ha Eva en Toine, dank voor je lieve kaartje Eva. Wat hebben jullie veel opgehaald zeg, super voor je goed bestemming !
    21 juni is al gauw he. Eva 'k zal op de 18 e nog even je bed gebruiken, kan nog net :).

Veel liefs Truus