Terug naar de homy

5 oktober 2008 - Twizel, Nieuw-Zeeland

Dag allemaal,

Even een berichtje van ons voordat we tijdelijk internetloos zijn. Nog 1 nachtjes in Twizel en dan gaan we weer de beschaafde wereld in. Eerst hebben we een staff-uitje in Wanaka en dan verhuizen we naar Queenstown. We hebben alleen nog geen huisje daar. Er zijn wel heel veel huisje beschikbaar (vooral nu alle mensen vertrekken uit Queenstown omdat het sneeuwseizoen ook daar voorbij is). Dus het is meer een kwestie van de goedkoopste zoeken, of eigenlijk moet ik zeggen de minst dure, want het is in Queenstown allemaal echt vreselijk duur vergeleken bij Twizel. Maarja het is daar dan ook een stuk hipper!!!

De afgelopen weken zijn voorbij gevlogen. Vorige week waren Scott en Charlotte (onze vrienden op het Noorder-eiland, misschien kunnen jullie je de foto’s van het koeienmelken nog herinneren?) bij ons op bezoek. Oorspronkelijk zou alleen Scott komen om met Toine op avontuur te gaan, maar op het laatste moment kwam Charlotte ook mee. Ik had hier stiekem al op zitten hopen, maar dacht dat het er niet in zou zitten. Het was super om ze weer te zien. We hebben met z’n vieren weer flink gelachen. De jongens zijn op een prachtige trip gegaan waarbij ze hebben overnacht in een tentje in de sneeuw met uitzicht op Lake Ohau. Terwijl Charlotte en ik heerlijk hebben gerelaxed! We hadden zoveel geluk met het weer. Ze waren hier maar drie dagen maar we hadden allemaal een heerlijk vakantie gevoel. Echt te gek dat ze speciaal voor ons naar het Zuider eiland zijn gekomen. We zijn zelfs uitgenodigd voor kerst dit jaar.

Vandaag heb ik dan eindelijk mijn allerlaatste wc geschrobd. Dat doen we dus mooi nooit meer!!! Maar je moet alles een keer geprobeerd hebben, niet?Op naar ons volgende avontuur. Zodra we een huisje hebben (tot die tijd wonen we weer in onze homy) en het internet weer is aangesloten laten we snel van ons horen.

Tot dan!

Liefs, Toine en Eva

1. Duncan:
    5 oktober 2008
    Hee hallo,

Leuk om jullie webblog te lezen. Toine heb je mail ontvangen en ga er gauw op reageren. Heb tijdje geen internet gehad vandaar de late reakte. Deze middag ben ik thuis en ga even achter de computer. Wat moet er in de brief ongeveer in staan?
    Echt super top wat julie aan het doen zijn, ik kom snel keertje langs hahaha

Groetjes Dunk
  2. Janneke:
    5 oktober 2008
    In een tentje in de sneeuw??? Maarja, ik ben dan ook wel de ultieme niet-sportieveling. Tijdens werkweek zwaar uitgelachen door mijn leerlingen. Er moeten toch ook mensen zijn die foto's nemen een aanmoedigen. Dat kan ik dan weer wel, al mijn leerlingen gingen abseilen (ook degenen die niet durfden).
    Weer een leuk verhaal met mooie foto's. Ondanks de kou bij jullie is het weer een stuk beter dan hier. We verzuipen hier bijna in het regenwater...

Dikke kus!
  3. Ilse:
    9 oktober 2008
    Hoi dude en dudette!

Jullie blijven echt te gekke dingen mee maken, he???? En ik blijf dus ook maar wegkwijlen achter mijn computertje.....!!! En snoef is echt een leukerd; kon ik haar maar in het echt zien!!!! En bijna komen Bart en Vreny naar jullie toe!!! Jammer dat jullie niet bij het zeilweekendje kunnen zijn, hoor.... Oeij, een kort berichtje, maar ik moet snel door met werk; druk! Enne, kom maar weer op met een nieuw avontuur; ik kijk er naar uit deze mee te lezen!

Liefs Ilse
  4. Vreny:
    8 november 2008
    achhhhhhh,

Het is bijna zover!!!! We komen er aan!!! Nog een kleine ander halve week en we zijn er ook, slippertjes aan en surfen!
    Tot de 21ste...

Kus Vreny