Terug in NZ.

18 juli 2011 - Christchurch, Nieuw-Zeeland

Lieve allemaal,

Ten eerste sluit ik me helemaal aan bij Eva's verhaal. Het is echt fantastisch geweest om weer in Nederland te zijn. Het was zo fijn om te zien dat na 3.5 half jaar van huis te zijn het meteen weer heel vertrouwd aanvoelde. Elk etentje of uitje was beregezellig, we zouden dat zo nog wel een paar weekjes langer kunnen volhouden!! Dankjulliewel voor alle gezelligheid en gastvrijheid. Op een paar mensen na hebben we iedereen weer gezien en gesproken. Uiteraard is de tijd voorbij gevlogen. Zomaar stonden we op Schiphol weer afscheid te nemen en oh wat was dat weer moeilijk. Mentaal gesloopt stapte we op het vliegtuig. In Dubai moesten we toch ook weer afscheid van elkaar nemen en dat was ook heel erg moeilijk. Maar klagen mogen we niet want het is onze eigen keus.

De terugweg verliep vlekkenloos maar zoals elke keer heb ik geen oog dichtgedaan. Ik ben pas net over de jetlag heen. Terug in Christchurch werd ik opgehaald door flatmate Nick. Je zou verwachten dat het Engels spreken nu geen probleem zou moeten zijn maar na drie weken Nederland en een lange vermoeiende reis ging dat maar heel moeizaam. De volgende dag heb ik Snoef opgehaald die uiteraard door het dolle heen was, ze is tot nu toe nog geen moment van mijn zij geweken!

Het is behoorlijk koud in NZ maar gelukkig ligt er weer genoeg sneeuw. De eerste volgende vrije dag is nog even niet in zicht maar als die komt gaat er zeker geskied worden! Het is de afgelopen weken vrij rustig geweest met naschokken (afkloppen). We zijn op zoek naar een nieuw huis om te huren en het lijkt erop dat er genoeg te vinden is. We houden jullie op de hoogte.

Nogmaals, bedankt allemaal, we hebben het echt fantastisch gehad!

Groetjes! Toine

PS: ik heb er ook nog wat fotos bijgedaan.

1. Gerda:
    18 juli 2011
    Jullie ook bedankt lieverds,t was een geweldige tijd
    en wat een leuke foto,s,daaraan kunnen we ook zien hoe gezellig t was en hoe druk jullie t gehad hebben.Hoop dat jullie gauw weer in je gewone doen
    komen.dikke zoen van Kees en Gerda.
  2. Hetty:
    18 juli 2011
    Het was een feest om jullie weer te zien. Zoals alles een feest was wat jullie in die drie weken hebben gedaan, aan de foto's te zien.
    Sterkte met weer apart zijn, het is allemaal ergens goed voor natuurlijk, in een groter perspectief gezien. Fijn dat er dan sneeuw ligt. Tot mails of reisloggers maar weer!
    Liefs
    Hetty
  3. Joselien:
    21 juli 2011
    Hey Toine,
    Top verhaal, blij dat je zo genoten hebt.
    Enneh....leuke foto's allemaal.
    Jullie hebben je idd helemaal niet verveeld, haha!!
    Succes weer daar in NZ met alles en ik hoop dat je snel een leuke woning vindt zodat je Eva kunt verassen, komt vast goed!!
    Liefs Joselien