Verjaardagsfeest

30 november 2008 - Queenstown, Nieuw-Zeeland

Lieve allemaal,

Even een kort berichtje om jullie allereerst ontzettend te bedanken voor alle lieve kaartjes, sms’jes, berichtjes, skype-sessies en emailtjes. Voelde me echt jarig! Op mijn werk kreeg ik een stuk taart met een theelichtje ernaast; mijn lunch. En daarna zijn Toine en ik heerlijk uit eten geweest. Mijn verjaardag was eigenlijk al die avond ervoor al begonnen, nou ja na 12 uur ’s nachts natuurlijk. We hadden nog tot laat visite, dus toen die allemaal de deur uit waren en het in Nieuw Zeeland officieel de 21e was heb ik van Toine alle verstopte cadeautjes gekregen die de afgelopen dagen met de post waren gearriveerd. Wat een feest! En toen het in Nieuw Zeeland ondertussen officieel al de 22e was kreeg ik nog steeds berichtjes vanuit Nederland, dus dit jaar heeft mijn verjaardag heerlijk lang mogen duren!

En toen een paar dagen later stonden Bart en Vreny zomaar voor onze deur. En het voelde zo gewoon! We hebben elkaar bijna een jaar niet gezien, maar het voelde alsof we gisteren nog met ze in de Ardennen zaten. Super gezellig om ze hier in huis te hebben. Er is zoveel bij te praten… Gisteren zijn Bart en Vreny met Toine mee de canyon in geweest. Was erg gaaf geweest. En die dag daarvoor waren we met z’n allen naar de ‘kinderboerderij’. We hadden van veel mensen gehoord dat we dat ook eens moesten doen want het was zo leuk. Nou ja waarop ook niet, het uitzicht alleen zou het ritje al de moeite waard maken. Maar het bleek echt super te zijn. Wat hebben we gelachen. Best spannend hoor geitjes en ezels uit je hand laten eten.

Nu zullen Bart en Vreny hard aan het werk gaan om de bus zo praktisch mogelijk in te richten en dan gaan we van het weekend waarschijnlijk met z’n allen even op vakantie naar de zee. Die hebben Toine en ik nu al 4 maanden niet meer gezien, en Snoef weet nog niet eens wat de zee is. Dus daar hebben we ontzettend veel zin in.

Dat was ‘m voor nu, tot de volgende keer maar weer!Liefs Toine en Eva

1. Renee:
    1 december 2008
    Wat ziet het er allemaal weer leuk uit!! Goed te horen dat je zo'n leuke verjaardag heb gehad, Eef! Toine wat lijk jij veel op die ezels he! Hahahaha, geniet lekker met zijn 4en! Kus
  2. Marleen:
    1 december 2008
    Oh Wat erg Eef, ben gewoon je verjaardag vergeten! Blij om te horen dat het zo leuk was :) Bij deze natuurlijk alsnog heel erg van harte gefeliciteerd!!!
    Klinkt goed de verhalen daar... hier zijn gangetje! Ik ga weer aan het werk!
    Liefs Marleen
  3. joke:
    1 december 2008
    Wat leuk om ook even binnen te kijken in jullie huis, ziet er geweldig uit!
    Toine lijkt ineens verrassend veel op zijn vader!! ( en Eva wat zie je er prachtig uit met met die ketting en die sjaal! Echt geweldig.
    Prima om jullie zo samen te zien, liefs van Joke
  4. Petra:
    1 december 2008
    Door de foto's overbrug je zomaar 19000km en telt afstand bijna niet meer. Jullie zien er stralend en gelukkig uit.Veeliefs van het Nachtegalenpad.
  5. Zaza:
    3 december 2008
    Hoi lieve Toine en Eva!
    Wat ontzettend leuk om jullie berichten te lezen en foto's te zien, het ziet eruit alsof jullie het super naar je zin hebben met z'n tweetjes, en snoef!
    Ziet er allemaal zo goed uit dat ik jullie maar eens een bezoekje moet brengen!
    Ik vlieg 29 Januari naar Nieuw Zeeland voor twee maanden! Ik wil gaan rondreizen en het lijkt me erg leuk om jullie dan ook even gedag te zeggen!

Liefs!
  6. Janneke:
    4 december 2008
    Hee Eef en Toine,

Nou, dat was een geslaagde verjaardag! Leuke foto's, jullie lijken idd erg dichtbij zo. Hoezo een echte Houtenbos, jullie lijken ook echt allemaal op elkaar...;-)

Kus
  7. Ina:
    22 december 2008
    Lieve Eva en Toine,
    Net als de anderen die reageren op jullie berichtjes en foto"s kan ik ook alleen maar zeggen dat jullie er stralend en gelukkig uitzien. Het wordt ècht huisje-boompje-beestje daar voor jullie hè?! Met dat leuke huis en die nog veel leukere hond!
    Ik maak meteen van de gelegenheid gebruik om jullie, mede namens Hans, hele mooie kerstdagen te wensen, een prachtig nieuwjaar en geluk met alles wat weer op jullie pad komt!
    liefs, Ina