World champions!!!

28 oktober 2011 - Auckland, Nieuw-Zeeland

Lieve Allemaal,

Eigenlijk zou je dit berichtje van Toine verwachten. NZ heeft afgelopen weekend gewonnen in de rugby world cup. Ik weet niet of iemand het in NL gevolgd heeft maar in Nieuw Zeeland was het een groot feest. En ik, ik vierde het in mijn eentje vanachter de tv. Dit jaar geen Vuvuzela's. Rugby blijft hier, ondanks een grote campagne, toch een sport voor de blanken. In mijn dorp waren ze meer gericht op de voetbal van Manchester United V Manchester City....

Maar voor Nieuw Zeeland is het geweldig nieuws. En ik ben trots om me aan Nieuw Zeeland te kunnen linken.

Ondertussen heb ik weer een paar foto's online gezet. Ik hoop dat jullie er nog niet moe van zijn. Het gaat hier lekker. Het weer wisselt heel erg. Of het is 35 graden, of het regent. Ik geniet vooral van die zonnige dagen... Het einde begint eindelijk een beetje in zicht te komen. Ik kijk er erg naar uit om weer naar huis te gaan en Toine, Snoef en ons nieuwe huis te zien. Maar tot die tijd moet er nog wel een hoop gebeuren. Puntjes op de I zeg maar. Spannend idee dat dit de laatste keer is dat ik hier ben voor mijn onderzoek. Alles wat ik nu niet vraag, kan ik niet later nog even vragen. Een beetje stressvol dus. Maar het komt goed.

Heel veel liefs voor jullie allemaal,

Eva

1. Gerda:
    Lieve Eef,

Moe wordt ik echt niet van je verhaal en de foto,s hoor.Ik kan r niet genoeg van krijgen zelfs.Heerlijk dat t zo goed met je gaat.We leven allemaal met jou en Toine mee.Ik wens jullie nog ff heel veel sterkte bij de laatste loodjes.Hele dikke knuffel van mij.
  2. Ilse:
    28 oktober 2011
    Wat fijn dat jullie straks weer samen zijn!!! Voor nu nog heel veel plezier! Liefs Ilse
  3. ans schoorlemmer:
    Hoi Eva!
    Weer genoten van je foto's! Ik wens je succes en sterkte de laatste tijd daar! En dan op naar Toine en Snoef!! Een nieuw huis? Dan heeft Toine ook niet stil gezeten! Het ga je goed Eva! Benieuwd naar volgende berichten!
    Ans
  4. Truus:
    17 november 2011
    Ha die Eva en Toine, het was al weer even geleden dat ik op de site keek, net toen jullie een bericht met de foto's erop gezet hadden. Een nieuw huis, super !!!! Dat wordt een verrassing straks, Eva het schiet alweer op he. De pepernoten vliegen hier ook al om je oren; Sinter Maarten heb ik dit jaar gemist, dus moet nu alsnog (zelf :) )voor snaai zorgen.
    Gisteren was Petra hier, als vanouds erg gezellig weer bijgekletst. Veel succes werk/studie/met alles jullie beiden. groetjes Truus