Riviertjes oversteken

31 maart 2008 - Fox Glacier, Nieuw-Zeeland

Af en toe zijn de sprongetjes best lastig met zo'n backpack op je rug, gelukkig staat Toine er dan altijd om me op te vangen.

Deze foto werd gemaakt op 31 maart 2008 in Fox Glacier, Nieuw-Zeeland.

1. Truus:
    5 april 2008
    Hai Eva en Toine< nou ik kan jullie tempo met foto's en video niet bijbenen zeg! leuk !!!echt genieten jullie daar 'na gedane arbeid' in de pool. De foto van Eva met touw vind ik echt te gek, Eva dus, hoe blijf je kalm temidden van een enorme kluwen met zwaar touw.
    Bij ons alles best, Sarah is nu ook volwassen :) en Maria bereidt zich voor op kikkerland, we zien haar weer op nederlandse bodem de 18 a.s. Ze zal wel moeten wennen, zeker de matige temperatuur hier denken we. Gistern had ik een trouwerij in het Twiske(natuurgebied) zelf, zo leuk met 'n echte bruidstaart maar oooo wat sneu, wel heel fris in de tent bij het paviljoen. Wat een contrasten he.
    Jullie mazzel met alle klimpartijen en klussen en ik zal Maria vragen wat warmte door te sturen !! Wees voorzichtig.