meer schokken

13 juni 2011 - Christchurch, Nieuw-Zeeland

Vandaag een 5.5 en een 6. Ons huis is dit keer goed stuk. Ben er nog niet geweest maar Nick belde en zei dat zijn kamer vol water staat, bakstenen op de grond, tegels van de muur, geen water en electra. Nick, Snoef en ik zijn ok. Ik heb nog weinig gehoord van de schade en/of slachtoffers in de stad.

We houden jullie weer op de hoogte....

1. Ilse:
    13 juni 2011
    JEESZ....!!!!!!! Kom maar heel snel maar NL! Sterkte!!!!
  2. Janneke:
    13 juni 2011
    Gelukkig zijn jullie ok! Sterkte met alles!
  3. Tice:
    13 juni 2011
    Het wil ook maar niet ophouden. Heel veel succes. En bedankt voor deze info.
  4. Hetty:
    Lieve Toine en Eva,

Wat een schrik! Net nu iedereen bezig was met opbouwen na de vorige keer.
    Heb Gerda en Kees net uitgebreid gesproken. Wat ontzettend fijn dat jullie volgende week in Nederland zijn om even bij te komen van deze ellende. Toine, sterkte voor jou en Snoef!

kus
    Hetty
  5. Petra:
    13 juni 2011
    Hoi Toine, hier hadden we toch helemaal niet op gerekend. De natuur laat zich blijkbaar niet in berekeningen vastleggen. Gelukkig hoorden we al snel dat het goed gaat met Nick, Snoef en jou.Sterkte nog deze week en we zullen blij zijn als je volgende week op Schiphol landt.Groeten van Bert en Petra.
  6. Zaza:
    13 juni 2011
    Jeetje, het lijkt wel alsof het niet ophoudt! Steeds als iedereen van de schrik bekomen is dat er weer eentje komt! Gelukkig zijn jullie in orde! Wel erg vervelend dat het nu overal weer een puinhoop is! Vind het heel erg leuk dat ik jullie kan zien in Nederland, wij komen ook bijna terug!

Veel liefs!
  7. Kees Houtenbos:
    Hou Toine,
    Gelukkig dat met jou en degene die daar nabij je zijn er weer goed vanaf zijn gekomen. Wat is dat een gekl....Het houdt niet op.
    Misschien dat het volgende bericht je weer een beetje op kan fleuren. Joselien en Geert zijn inmiddeles de trose vader en moeder van een gezonde dochter. Zij heet Jonne en (dat kun je nog niet helemaal goed zien)de kans bestaat dat ze rood haar heeft. Het is een heel mooi kind ondanks het feit dat het een zware bevalling was. Joselien heeft het zwaar gehad, maar mag vandaag misschien al naar huis. De rest hoor je ongetwijfeld van je broer.
    veel liefs en sterkte van pa en ma.
  8. pauline:
    13 juni 2011
    wat een narigheid weer! gelukkig ook heel goed en blij nieuws lees ik hierboven, je hebt een nichtje gekregen! sterkte weer! en tot in nederland!
  9. jos houtenbos:
    14 juni 2011
    ach Toine wat afschuwelijk om dit weer mee te maken! En nu zonder Eva. Ik hoop dat je alle primaire dingen een beetje op orde kunt krijgen voordat je vertrekt.
    Heel fijn dat je hier komt, vaste grond onder je voeten en samen met de mensen die je lief zijn. Dat is wat je wilt in schokkende tijden.
    sterktje en kus van Jos